Natsien jättimäiset rakennusurakat: Sota Venäjää vastaan
Tämä sarja paljastaa Hitlerin tuhoisassa toisen maailmansodan Venäjän hyökkäyksessä käytetyn ovelan strategian, sotateknologian ja megapuolustusrakennelmat.