Seoul Busters
Songwonin väkivaltarikosyksikkö 2:lla on maan alhaisin pidätysprosentti. Kun heidän päällikkönsä on alennettu, tiimi karkotetaan suljettuun päiväkotiin. Tiimiin liittyy, Yubin, heidän uusi päällikkönsä. Alun epäluottamuksesta huolimatta, Yubin ja tiimi alkavat lähentyä ratkoessaan tapauksia yhdessä.