The French Mans
Väärinkäsityksen seurauksena Vincent Piquet ja Alban Burne, kaksi luuseria, joutuvat keskelle hämmentäviä tapahtumia ja ajautuvat järjestäytyneen rikollisuuden maailmaan. Siitä alkaa villi ja kaoottinen kilpajuoksu. Miehet tekevät kaikkensa selvitäkseen hengissä vaarallisista tilanteista. ja kinastelevat keskenään taukoamatta.