Os Segredos Da Tia Cátia
Cátia-tädin salaisuudet on TV-ohjelma, jossa nähdään aina yhtä ystävällinen ja vieraanvarainen Cátia-täti, hänen kotinsa ja etenkin ruokaa. Ota välineet ja raaka-aineet esiin ja tule Cátia-tädin mukana kokkaamaan herkullisia reseptejä, jotka saavat amatöörikokin loistamaan keittiössä. Mukana on usein myös erikoisvieraita.