Out There with Jack Randall
Lähde luontoon eläintieteilijä Jack Randallin kanssa, kun hän etsii eksoottisia, uhanalaisia ja tunnusomaisia lajeja planeettamme armottomimmissa olosuhteissa. Jack vaeltaa syvälle Australian takamaille tutkiakseen vaarallisia krokotiileja, arvaamattomia pytoneita, uhanalaisia liemikilpikonnia, myrkyllisiä käärmeitä ja villikenguruita.