Paljastava 2000-luku
Tämä sarja kertoo 2000-luvun myrskyisän, maailman muuttaneen ensimmäisen vuosikymmenen tarinan. Tähtiä vilisevissä haastatteluissa kuullaan silminnäkijöitä, julkkiksia ja poliitikkoja.
Tämä sarja kertoo 2000-luvun myrskyisän ensimmäisen vuosikymmenen tarinan tukeutuen parhaisiin ja paljastavimpiin arkistofilmeihin. Mukana on suuri kaarti historiantekijöitä, silminnäkijöitä, julkkiksia ja poliitikkoja, mukaan lukien Dick Cheney, Michael Moore, Bill O'Reilly, Rudy Giuliani, Sharon Osbourne ja Nancy Pelosi.