Pandora: Beneath the Paradise
Hong Taera jää kohtalon vangiksi kuin Pandora kreikkalaisessa mytologiassa. Taeralla on täydellinen mies ja ihana tytär, ja kaikki kadehtivat hänen elämäänsä. Mutta tukahdutetut muistot nousevat pintaan. Hän päättää kostaa ja suojella rakasta perhettään.
Hong Taeralla on täydellinen mies ja ihana tytär, ja kaikki kadehtivat hänen elämäänsä. Mutta kadonneet muistot nousevat pintaan, ja hän jää kohtalon vangiksi kuin Pandora kreikkalaisessa mytologiassa. Elegantin iltapuvun ja tuoksuvan kukkakimpun sijaan hänen on pukeuduttava veren tahrimaan nahkatakkiin ja pideltävä 28-kaliiperista revolveria. Taera päättää kostaa ja suojella rakasta perhettään.