Small & Mighty
Liu Lang on salakavala ja ahne asianajaja. Hänen elämänsä kääntyy ylösalaisin, kun eräänä päivänä pieni poika nimeltä Liang-liang ilmaantuu hänen ovelleen ja kutsuu miestä isäkseen. Tämän lisäksi aloitteleva asianajaja Lin Xiao-yan saa miehen potkituksi ulos lakifirmasta. Yrittäen löytää tiensä takaisin huipulle Liu Lang alkaa vähitellen välittää ja lämmetä Liang-liangille samalla kun hänen omat arvonsa muuttuvat.