The Murders Before the Marathon
Jos poliisit olisivat ratkaisseet karmaisevan kolmoismurhan Massachusettsin osavaltion Walthamissa, olisivatko he myös estäneet Bostonin maratonin pommi-iskut? Journalisti Susan Zalkind pureutuu ystävänsä hengen riistäneisiin murhiin, kaupunkiaan järkyttäneeseen kansalliseen tragediaan ja näiden kahden tapahtuman piinaavaan mahdolliseen yhteyteen.