Renegade Nell
Englanti, vuosi 1705. Nell Jackson on lavastettu murhasta, ja hän ryhtyy siskojensa kanssa maantierosvoksi selvitytyäkseen. Taikavoimaisen apurinsa Billy Blindin kanssa Nell huomaa, että kohtalo ohjasi hänet lain väärälle puolelle syystä, joka on suurempi kuin hän osasi kuvitellakaan: hänen on estettävä Englannin kuningatarta vastaan punottu maaginen juoni.
Englanti, vuosi 1705. Nell Jackson palaa sodasta perheensä luo Tottenhamiin. Hänellä on apurinaan Billy Blind, joka antaa hänelle supervoimia tappeluissa. Nell ottaa yhteen paikallisen maanomistajan kiusaajapoika Thomas Blanchefordin kanssa, mutta joutuu lavastetuksi murhasta. Nell joutuu pakenemaan siskojensa Roxyn ja Georgen kanssa, ja ryhtyy maantierosvoksi. Kun sana Nellin poikkeuksellisista voimista kiirii, hän herättää myös Poyntonin pahansuovan jaarlin huomion, joka hautoo maagista juonta Englannin kuningatarta vastaan. Nell ja Billy joutuvat törmäyskurssille Poyntonin kanssa ja huomaavat, että Nellin oikeudenmukaisuuden tavoittelu ulottuu pidemmälle kuin hän on koskaan kuvitellutkaan ja että puhdistaakseen nimensä hänen on ensin kukistettava Poynton ja pelastettava maa.