Royal Rules of Ohio
Dokumenttisarjassa seurataan kolmea ghanalaista sisarta heidän luoviessaan kaksikymppisinä Ohion osavaltion Columbuksessa. Agyekumin sisaret elävät yltäkylläistä elämää Ghanan valtakunnista kahden varakkaimman ja vaikutusvaltaisimman kuninkaallisten jälkeläisten tyttärinä. Tähän etuoikeuteen liittyy kuitenkin suuri vastuu.
Dokumenttisarjassa seurataan kolmea ghanalaista sisarta heidän luoviessaan kaksikymppisinä Ohion osavaltion Columbuksessa. Agyekumin sisaret elävät yltäkylläistä elämää Ghanan valtakunnista kahden varakkaimman ja vaikutusvaltaisimman kuninkaallisten jälkeläisten tyttärinä. Tähän etuoikeuteen liittyy kuitenkin suuri vastuu. Suljettujen ovien takana katsojat saavat vilkaista sisarten viettämää kaksoiselämää, joka voisi tahria heidän sukunsa ylvään maineen.