Running Wild With Bear Grylls
Tunnettu survivalisti Bear Grylls palaa villiin luontoon Hollywoodista tuttujen julkkisten kanssa, seikkailuille ilman minkäänlaisia sääntöjä luontoäidin kaikkein äärimmäisiin ympäristöihin.