Spider-Man Unlimited
Peter Parkerin uskotaan kuolleen tämän pelastaessa ihmisiä tulipalosta, joten hän käyttää tilaisuutta hyväkseen ja pyrkii hakemaan John Jamesonin vastakkaismaaplaneetalta. Kiinnittäkää turvavyönne Spider-Man Unlimited varten!