Star Wars Resistance
Vastarinnan vakoilutehtävään suostunut Kaz huomaa olevansa aikamoisessa liemessä, kun edesottamuksia riittää kisakuskien, piraattien ja hänen tankkausasemansa salaperäisen omistajan kanssa.
Poe Dameron rekrytoi ässälentäjä Kazuda "Kaz" Xionon Vastarintaan vakoilemaan Ensimmäistä ritarikuntaa. Kaz huomaa olevansa aikamoisessa liemessä. Hänet ja BB-8 lähetetään suurelle lentoalusten tankkausasemalle nimeltä Colossus. Peiterooli mekaanikkona tuottaa vaikeuksia, ja koomisia edesottamuksia riittää kisakuskien, ryöstelevien piraattien ja Colossuksen salaperäisen omistajan kanssa. Hänen tutkimuksensa johtaa yhä lähemmäs sen selviämistä, millaisia suunnitelmia Ensimmäisellä ritarikunnalla on galaksin suhteen.