Star Wars: Tales Of The Empire
Kuuden jakson mittainen matka pelottavaan Galaktiseen Imperiumiin kahden eri polkua kulkevan ja eri aikakautena elävän soturin silmin. Menetettyään kaiken nuori Morgan Elsbeth kulkee kasvavassa Imperiumissa etsien kostoa, kun entinen jedi Barriss Offee tekee mitä vain selviytyäkseen nopeasti muuttuvassa galaksissa. Heidän tekemänsä valinnat määrittävät heidän kohtalonsa.