Star Wars Vehicle Flythroughs
Tutustutaan lähemmin Star Wars -elokuvien tunnettuihin ja rakastettuihin aluksiin ja kulkuneuvoihin, kun tämä hurmaava sarja kiertää kaukaista galaksia.