Station 19
Joukko sankarillisia palomiehiä Seattlen paloasemalta 19 — aina palomestarista uuteen kokelaaseen — riskeeraa henkensä ja sydämensä töissä ja sen ulkopuolella. Aseman rohkeat miehet ja naiset ovat yhtä perhettä, kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti. Yhdessä he vaarantavat henkensä pelastaakseen muiden henget.