1988. Saatuaan uraa uhkaavan diagnoosin, brasilialainen TV-juontaja Silvio Santos muistelee matkaansa yhdeksi koko Brasilian suurimmista juontajista.
1988. Silvio Santosilla, yhdellä brasilialaisen TV:n suurimmista juontajista, diagnosoidaan äänihuulten vakava ongelma, mikä vie hänen äänensä. Pelko siitä, että hänet pakotetaan pois lavoilta herättää muistoja elämän varrelta: lapsuudesta katukauppiaana hänen kamppailuunsa saada SBT-kanavalle toimilupa armeijadiktatuurin aikana.