The Lesson is Murder
Tutkiva psykologi ja entinen FBI:n profiloija Bryanna Fox ja hänen luokkansa, joka koostuu seuraavasta sukupolvesta rikollisten mielenmetsästäjiä, avaavat uudelleen jo tuomittujen sarjamurhaajien juttuja, joihin liittyy häiritseviä, vastaamattomia kysymyksiä.