The Wizard of Paws
Sydäntälämmittäviä tarinoita suloisista olennoista, jotka voittavat vaikeudet. Wizard of Paws -sarjassa eläinproteesien pioneeri Derrick Campana tarjoaa vaikeuksissa oleville eläimille uuden mahdollisuuden.
Sydäntälämmittäviä tarinoita suloisista olennoista, jotka voittavat vaikeudet. Wizard of Paws -sarjassa eläinproteesien pioneeri Derrick Campana tarjoaa vaikeuksissa oleville eläimille uuden mahdollisuuden. Derrick ottaa asiakkaita kaikkialta Yhdysvalloista, ja jopa kaukaisesta Bhutanista. Hän luo ainutlaatuisia proteeseja eläimille, joilta puuttuu raajoja tai joiden raajat ovat epämuodostuneita. Derrick auttaa lemmikit taas jaloilleen.