The Wonder Years
Williamsin perheen tarina 1960-luvun loppupuolella rikkaan mielikuvituksen omaavan 12-vuotiaan Deanin näkökulmasta nähtynä. Ajan myötä viisastuneen aikuisen Deanin toiveikkaat ja humoristiset muistelut varhaisvuosistaan valottavat Alabaman Montgomeryssä mustassa keskiluokkaisessa perheessä varttumisen ylä- ja alamäkiä sekä matkan varrella koettuja ystävyyksiä, naurua ja opetuksia.