Timon & Pumbaa
Disney-animaatio Leijonakuninkaan tapahtumien jälkeen Timon-mangusti ja Pumba-pahkasika seikkailevat viidakossa sekä muun muassa Kanadassa, Britanniassa, Yhdysvalloissa ja Espanjassa.