The Golden Spoon
Vain "kultalusikat" käyvät Soulin Jaeilin lukiota. "Likainen lusikka" Lee Seungcheon sattuu tapaamaan salaperäisen vanhan naisen ja kuulee, miten tulla rikkaaksi. Seungcheon vaihtaa elämiä Hwang Taeyongin, Doshin-yhtymän perijän, kanssa. Seungcheon elää kultalusikan elämää, josta on aina uneksinut. Seungcheon tuntee kuitenkin syyllisyyttä siitä, että vaihtoi vanhempansa, joten hän palaa vanhan naisen luo.
Vain "kultalusikat" käyvät Soulin Jaeilin lukiota. Lee Seungcheon, koulun ainoa "likainen lusikka", sattuu tapaamaan salaperäisen vanhan naisen ja kuulee, miten tulla rikkaaksi. Tämän metodin avulla Seungcheon vaihdetaan Hwang Taeyongin kanssa. Hän on Doshin-yhtymän puheenjohtajan ja Korean rikkaimman miehen poika. Lee Seungcheonista tulee Hwang Taeyong, ja Hwang Taeyongista tulee Lee Seungcheon. Seungcheon elää vihdoinkin kultalusikan elämää, josta hän on aina uneksinut, mutta rikkaan perheen poikana onkin aika vaikea elää. Eräänä päivänä hän kuulee, että hänen isänsä Cheol on loukkaantunut ja että tämän henki on vaarassa. Seungcheon tuntee syyllisyyttä siitä, että vaihtoi vanhempansa, ja tuntee lisäksi palavaa kiintymystä isäänsä kohtaan, joten hän palaa vanhan naisen luo.