English Teacher
Evan Marquez on Texasin osavaltion Austinissa asuva äidinkielenopettaja, joka päätyy usein lukiossa työskentelemisen henkilökohtaisten, ammatillisten ja poliittisten tekijöiden leikkauspisteeseen.