Voita tai häviä
Pixar esittää ensimmäisen alkuperäissarjansa, joka seuraa kahdeksan hahmon toisiinsa kietoutuvia tarinoita suuren softball-mestaruusottelun alla. Sarja näyttää, miltä tuntuu olla kunkin hahmon kengissä, oli kyse sitten epävarmoista lapsista, heidän helikopterivanhemmistaan tai lemmenkipeästä tuomarista. Ote on aina huikean hauska, koskettavan tunteellinen ja ainutlaatuisesti animoitu.
Pixar Animation Studios esittää ensimmäisen alkuperäissarjansa, joka seuraa kahdeksan hahmon toisiinsa kietoutuvia tarinoita suuren softball-mestaruusottelun alla. Sarja näyttää, miltä tuntuu olla kunkin hahmon kengissä, oli kyse sitten epävarmoista lapsista, heidän helikopterivanhemmistaan tai lemmenkipeästä tuomarista. Ote on aina huikean hauska, koskettavan tunteellinen ja ainutlaatuisesti animoitu. Sarjan ovat ohjanneet, kirjoittaneet ja tuottaneet Carrie Hobson ja Michael Yates. Tuottajana on toiminut David Lally.