X-Men '97
"X-Men '97" palaa ikoniselle 1990-luvulle, missä Ryhmä-X, mutanttien ryhmä, joka käyttää huikeita kykyjään suojellakseen maailmaa, joka vihaa ja pelkää heitä, joutuu uudenlaisen haasteen eteen. He joutuvat kohtaamaan vaarallisen ja odottamattoman uuden tulevaisuuden.