Yakuza Lover
Yuri on reipas opiskelija, joka haaveilee miehestä, joka rakastaa häntä sellaisenaan. Jouduttuaan vaikeuksiin bileissä, hänet pelastaa Toshiomi Oya, joka antaa hänelle käyntikorttinsa. Kortissa on kuitenkin yakuza-ryhmän nimi! Toshiomi ihastuu Yurin sisukkuuteen, kun taas Yuri ihastuu hänen herrasmiestyyliinsä. Kohtalon valitsemat rakastavaiset ajautuvat intohimoiseen romanssiin, ja heidän rakkautensa syvenee kunkin kohtaamansa haasteen myötä. Tämä on tarina mitä vaarallisimmasta romanssista.
Yuri on reipas opiskelija, joka haaveilee miehestä, joka rakastaa häntä sellaisenaan. Eräänä päivänä hän joutuu vaikeuksiin bileissä, mutta hänet pelastaa Toshiomi Oya, joka antaa tytölle käyntikorttinsa ja sanoo sen suojaavan tätä kaikelta vaaralta. Korttiin on kuitenkin painettu yakuza-ryhmän nimi!
Yuri menee epäröivästi ryhmän toimistoon kiittämään miestä, ja yllättäen Toshiomi tervehtii häntä ystävällisesti hymyillen.
Toshiomi ihastuu Yurin vahvaan tahtoon, kun taas Yuri ihastuu hänen herrasmiestyyliinsä. Kohtalon valitsemat rakastavaiset ajautuvat intohimoiseen romanssiin, mutta heitä ympäröivät ihmiset haluavat erottaa heidät. Siitä huolimatta heidän rakkautensa syvenee jokaisen kohtaamansa haasteen myötä.