Apibeurzde
Pascal egy 40 éves elvált férfi, és ma van szeretett fia születésnapja. Azonban Pascal még nem vett neki ajándékot. Üres zsebbel, de szeretettel és elhatározással telten mopedre pattan a kutyájával, hogy ajándékot találjon a fiának. Váratlan események egész sora teszi ezt a napot igazán maratonivá.