Buster Saves Christmas
Mikulás bokája szenteste megsérül, ezért Busternek kell megmentenie a karácsonyt. Feltéve, hogy sikerül időben odaérnie Mikulás műhelyébe, és meggátolnia a gonosz Banditát abban, hogy mindent tönkretegyen! Tökéletesen sikerül az ünnep, vagy ez lesz a karácsonyok történetének első bukott karácsonya?