Falklands: Island of Secrets
1980-ban, két évvel azelőtt, hogy a szigeteket megismerte a világ, a Királyi Haditengerészet egy ifjú tengerésze kilépett egy Falkland-szigeteki bárból, és nyoma veszett. Eltűnésének rejtélyét 40 évvel később is homály fedi.