Harbor
Amikor Adèle, egy angol tanár spontán hagyja, hogy egy fiatal, 15 éves migráns az osztályával együtt illegálisan felszálljon egy Angliába tartó kompra, távolról sem fogja fel gesztusa fontosságát és következményeit ezen az egyéjszakás utazáson.