Hatton Garden: The Inside Story
Ross Kemp elmeséli a Hatton Garden-i rablás, Nagy-Britannia legnagyobb betörése ügyében folytatott rendőrségi nyomozás soha nem hallott történetét. A film a kulcsszereplő rendőrökkel készített interjúk, a rendőrség eddig nem látott biztonsági felvételei és a banda titokban rögzített beszélgetései felhasználásával beavat bennünket a gyorsreagálású alakulat egyik leghosszabb és legnagyobb kihívást jelentő akciójába.
Ross Kemp elmeséli a Hatton Garden-i rablás, Nagy-Britannia legnagyobb betörése ügyében folytatott rendőrségi nyomozás soha nem hallott történetét. A film a kulcsszereplő rendőrökkel készített interjúk, a rendőrség eddig nem látott biztonsági felvételei és a banda titokban rögzített beszélgetései felhasználásával beavat bennünket a gyorsreagálású alakulat egyik leghosszabb és legnagyobb kihívást jelentő akciójába. Kemp a nyomozás belső működését is feltárja, és új szemszögből láttatja Kenny Collinst, a banda megfigyelőjét, a vele készült első televíziós interjúban. Collins elmeséli, miként élte meg belülről a betörés történetét, és első ízben beszél az elítéléséről.