Help Point
Egy fiatal férfi és egy nő elveszítik autóikat a hatalmas reptéri parkolóban. A barátságtalan ügyfélszolgálaton ragadva a férfi megpróbálja elbűvölni a nőt, de a kísérlete nem igazán úgy sikerül, ahogy tervezte.