Keep
Gordon, egy múzeumként üzemelő egykori világítótorony korábbi őre magányos, és visszasírja a régi, szép időket. Amikor Musa, az afgán menekült kopogtat az ajtaján, Gordon végre rég áhított segítőtársra talál benne. Amikor azonban Gordon rájön Musa látogatásának valódi okára, morális dilemma elé kerül, mely régóta fennálló meggyőződését is megkérdőjelezi.