Keppi
Aava kutyára vágyik. Apja kitalál egy furcsa tesztet: ha két héten át sétáltat egy pórázra kötött botot, kap egy kutyát. Miközben Aava kötődni kezd a bothoz, szülei között feszültté válik a viszony. Aava anyja szerint a férje tesztje csak a felelősségvállalás elodázása. A családi viszály fokozódása Aava küldetésére is meglepően hat.
A kis Aava álma egy saját kutya. Szkeptikus apja kitalál egy tesztet, hogy lássa, a lánya elég felelősségteljes-e. Ha két héten át mindennap megsétáltat egy pórázra kötött botot, akkor átgondolja a kérést. Aava felvállalja a furcsa feladatot, és meglepő módon kötődni kezd a bothoz, miközben a szülei viszonya igen feszültté válik. Aava anyja úgy véli, hogy a férje szokatlan megoldása csak elodázza a problémát, ami mélyebb családi gondokra utal. Kulminálódó konfliktusuk Aava küldetésére is váratlan hatással lesz.