A Cenzor és csapata minden éjjel változtat Yoko álmain. Éjjelente mindent elkövetnek, hogy elrejtsék a fájdalmas gondolatokat, melyek a tudatalattijából törnek fel. Egy éjjel azonban semmi sem halad a terv szerint.