Suspendu
Egy neves, klasszikus táncokat oktató iskolában egy fiú elesik próba közben. Valami eltörik a lábában, amitől éles fájdalmat érez, de aznap van a vizsga, amit nem akar kihagyni. Úgy áll ki partnere és osztálytársai elé, hogy magának is bebizonyítsa, hogy a teste nem ismer korlátokat.