A plébános meglehetősen frusztrált, magányos és régóta szenvedő felesége egy kis balesetet szenved a Szűz Mária szobrának tisztítása közben, aminek következtében, jobb szó híján, "megszállottá" válik, és önálló életet kezd, furcsa és meglehetősen vicces következményekkel.
Valerie (55) a háziasszony és a szolgaság világában rekedt, sokat szenvedett plébánosfeleség egy életen át mások szolgálatában állt. Elveszett és magányos, csendesen könyörög Szűz Mária szobrához, aki furcsa erő formájában válaszol imáira. Valerie meg van győződve róla, hogy megszállta valami, és minden lépésnél megküzd önmagával, amíg rá nem jön, hogy van néhány előnye annak, ha kedves vagy önmagadhoz.