La reine des renards
A rókák közül a királynőjük a legszomorúbb. Éjszakánként aggódó bandája a városi szemét között kóborol, valami olyat keresve, ami felvidítja őt. Titokban írt, de el nem küldött szerelmes levelekkel térnek vissza.