Time Traveler
Az ír vándornomádokhoz tartozó tízéves Martin rajong a Vissza a jövőbe című filmért, olyannyira, hogy meg akarja építeni a saját DeLorean autóját egy öreg kocsiból és ócskavasakból. Amikor Martin családját felszólítják, hogy hagyják el a táborhelyüket, Martin versenyt fut az idővel, hogy befejezhesse a művét. Ez feszültséget szül közte és az apja között, és még egy fluxuskondenzátor sincs sehol.