Hamupipőke
Egy NASA-tudós Walter segítségét kéri, mert szeretné megtalálni egy piros tűsarkú párját, amelyet egy nő hagyott el, akivel egy bárban találkozott.
Egy NASA-tudós Walter segítségét kéri, mert szeretné megtalálni egy piros tűsarkú párját, amelyet egy nő hagyott el, akivel egy bárban találkozott. Walter számára a tűsarkú az első nyom az eltűnt nő megtalálásához, de közben rájön a nő megdöbbentő titkára, ami végül a saját életét is veszélybe sodorja. Eközben Willa felfedi Leo sötét családi titkát, és amikor megpróbálja jóvátenni a hibáját, nagy jogi bajba kerül.