A csontváztánc
A temetői csontvázak élettel teli kvartettje előbújik, és Edvard Grieg (Carl Stalling által feldolgozott) hátborzongató zenéjére áttáncolja az éjszakát ebben a kísérteties Silly Symphonyban. Ub Iwerks fantáziadús animációja számos humoros, állatokat és egy csontos xilofont is felvonultató temetői jelenetet mutat be.