A kis hableány
Olaf belecsap az 1989-es Disney Animation zenés kedvencének, a „Kis hableánynak” elragadó újramesélésébe, amelyben többek között ő személyesíti meg Arielt, Tritont, Hablatyot és Louist. Ő is ad egy turnét, mint a gonosz Ursula, teljes gonosz dicsőségében.
Olaf belecsap az 1989-es Disney Animation zenés kedvencének, a „Kis hableánynak” elragadó újramesélésébe, amelyben többek között ő személyesíti meg Arielt, Tritont, Hablatyot és Louist. Ő is ad egy turnét, mint a gonosz Ursula, teljes gonosz dicsőségében. Olyan emlékezetes zenei pillanatok is szerepelnek a programban, mint a „Vár rám a Föld” és a „Csókra vár”. Még Sven, a rénszarvas is belevág Eric herceg szerepébe.