A másik cipőjében
Két anyátlan, konfliktusokkal terhelt testvér megszakítja a kapcsolatot, amikor a kicsapongó és felelőtlenebb testvér lefekszik a testvére barátjával, de végül kibékülnek egy olyan nagymama segítségével, akiről nem is tudták, hogy létezik.
A kacér, hóbortos partiarc Maggie (Cameron Diaz) és a szimpla, megbízható ügyvédnő Rose (Toni Collette) testvérek, legjobb barátnők és elkeseredett riválisok, akikben látszólag semmi közös nincs, csak a 8 és feles lábméret és néhány családi titok. Egy szívszorító veszekedés után véletlenül felfedezik, hogy rég elveszett nagymamájuk (Shirley MacLaine) is közös. Együtt járják be az egymással és önmagukkal való megbékélés útját.