A nagy üzlet
Bette Midler és Lily Tomlin - a nevetés nagyasszonyai - ebben a kritikusok által elismert kasszasikerben, amely egy ikerpárról szól, akiket születésükkor összecseréltek. Negyven évvel később útjaik keresztezik egymást Manhattan forgatagában, az eredmény féktelen kavarodás. A téves személyazonosság, a tudathasadás kettős balhé forrása, a klasszikus eset helyszíne a fényűző Plaza Hotel New Yorkban! Midler és Tomlin két komédiás ... négyszeres mókázás!