A szerelem
Antonia és Massimo házassága békés, kapcsolatuk tökéletesnek tűnik. Azonban Antonia nem tudja, hogy Massimo megcsalja őt egy fiatal festővel, Michelével. Egy váratlan esemény mindhármójuk életét megváltoztatja.