A védő
A Disney "A védő" című drámáját az egykori Clemson Egyetem biztonsági őrének, Ray McElrathbeynek, egy fiatal férfinak, aki egy sor kihívással szembesül, megható története ihlette, akinek elhivatottsága és kitartása segít legyőzni az ismétlődő viszontagságokat. Csapattársai és a Clemson közösség segítségével sikereket ér el a pályán, miközben 11 éves bátyját, Fahmarrt neveli és gondozza.