Utórengések
Addison elkezdi élni életét miután választ Jake és Sam között; Violet a legrosszabbtól tart, amikor Pete nem jelenik meg a bírósági meghallgatáson; Charlotte megígérteti Cooperrel, hogy titokban tartja a sokkoló híreket.
Addison elkezdi élni életét miután választ Jake és Sam között; Violet a legrosszabbtól tart, amikor Pete nem jelenik meg az előzetes bírósági meghallgatáson; Charlotte megígérteti Cooperrel, hogy titokban tartja a sokkoló híreket. Mindeközben Amelia megünnepli, hogy egy éve tiszta és Sheldon újrakezdi a románcot a volt feleségével, a Doktor Addison hatodik évadjának premierjén.