Sellő cimbi / Kalózflipper
Jake megismeri Uszonyt, a sellőfiút, és segít neki megakadályozni, hogy a Viharsikló vihart idézzen elő. Jake és csapata egy kincs nyomába ered, amely egy életnagyságú flipperjátszma végén várja őket.