Csak téged akarlak karácsonyra
Itt az ünnepi időszak, és a tűzoltóknak rengeteg válsághelyzetben kell helytállniuk Seattle egész területén; félretéve nézeteltéréseiket és személyes drámáikat összefognak, hogy megpróbálják megvalósítani a karácsonyi csodát.